Mer om mig

Fick en önksan om att skriva lite mer om mig och Pompay, så jag delar upp det i två inlägg. Börjar med mig själv ;)

Fanny Cecilia Kargede Bärnsten är då mitt fullständiga namn (inte helt klart med Bärnsten ännu dock). Bor somsagt i Bollebygd, Bollebygds RK. Hästen står dock inte där, utan i ett stall i närheten.

Fotbollen
Förutom ridningen håller jag på med fotboll. Spelar i ett damlag i Rävlanda. Gick precis upp i Div3! Just nu ligger det lågt med fotbollsträningarna, två dagar i veckan varav en är utan tränare och bara för "skoj skull". I början på nästa år skall vi dock köra 3 ggr i veckan. Mina fotbolls upplevelser är många, då jag med mitt förra lag i Bollebygd vann galet mycket. Spelade SM för 16 åringar när vi var 15 år, vann DM, kom tvåa i Gothia cup + en massa andra cupvinster.

SM

Skola
Jag går på gymnasiet, på en friskola som heter Real. En ganska liten skola som är belägen i Borås. Pluggar naturbruk (neeeej inte bonneee) med inriktning häst, men skall i tvåan gå Naturvetenskap. Man kan ju inte gå ur 9an med 315p utan att göra något nyttigt right? Just nu är det väääldigt chill i skolan, nästan inga läxor och vi läser den enklaste matten som i stort sett är repetition på 9ans. Haha... Två dagar i veckan håller vi till på Borås Ridhus. På måndagar har vi APL - och det var tvunget att vara på BFK (...). Dötrist och jag lääääntar till nästa termin då vi får välja själva. På tisdagar är vi där och rider, nyttigt att rida olika hästar, vi kan givetvis ta med våra egna också.


Vänner etc.
Har riktigt härliga tjejer att umgås med, både från fotboll, häst och skolsidan. Skönt att ha olika kompisar som gillar olika saker, man tröttnar ALDRIG. Har inte så mycket tid att umgås på vardagar, men på helgerna brukar vi köra fullt ut och har riktigt kul! :D


Jag och en av mina goa vänner, Evelina :)

Mitt liv med hästar har jag kortfattat beskrivit HÄR.

Är det något mer ni vill veta så kommentera, så svarar jag på frågorna i ett enskilt inlägg (utan att för den delen "hänga ut någon") :)

/ Fanny (:

Kommentarer
Postat av: Ida

Roligt att få veta lite mer om dig :)

2011-11-15 @ 18:01:21
Postat av: tovearvidsson

visste inte att du spelade fotboll, men du verkar ju jätte bra i det !

2011-11-15 @ 20:45:32
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad betyder "APL" ?

2011-11-15 @ 21:21:13
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Fullt upp :p

2011-11-16 @ 13:54:32
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0