Svar på kommentar :)

Matilda: Jag ville bara fråga en sak, jag använde brösta på Pytz, men sen kände det som den "tog imot" när han hoppade så han inte kunde hoppa, tror du den gör det? Jag tror egentligen inte han behöver det men vill bara höra dina åsikter :)

Svar: det är olika från häst till häst, qvicken och Torsten funkar inte med det, den "hindrar" dem och det känns som de sitter fast när de hoppar.. Titti däremot var bättre med, hon var så pigg och den "höll" in bogarna på henne :) får kolla någon gång på hur det ser ut men har du ingen martingal är det nästan bara onödigt tycker jag.. Blir bara så mycket. Pytzan är snygg vilket som ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

okay, jag rider med martingal nu och tycker det funkar bra men ville bara höra det från nån anna oxå:)

2011-11-09 @ 16:37:21
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0