Stockholm HS!

Okej, drar en liten berättelse om upplevelsen osv. Hoppas ni uppskattar det!

05:00 Fredag morgon gick bussen från Borås till Stockholm. Det tog drygt 5 timmar upp, och det inkluderade två stopp på vägen. Fick tiden på bussen att gå genom att chilla med goa tjejer, se på film, sova, lyssna på musik osv.

Väl där gick vi in på mässan först, den var liten jämfört med hur det är under GHS, det var väntat så jag blev liksom inte besviken. Dessutom var både Börjes, Lyckås, och såklart CHARLIES där. Made my day ;)



Gick runt på mässan någon timma, missade första Showen som var någon dressyrträning med proffsen el. liknande. Vi satte oss och kollade på Unghästdressyren (5&6 åringar), riktigt kul att se, finns så mycket fina hästar! Efter det vart det ännu lite mer shopping, passade även på att köpa lunch. Lunchen bestod utav en riktigt dassig hamburgare. Fyfan...

Kyra K clinicen var en av höjdpunkterna enligt mig, beundrar verkligen den människan. Vi fick lyssna och se när hon höll lektion för bla Mia Runesson på sitt kanonfina sto Barcelona. Väldigt givande, och det jag inspireras av är hur självklart allting blir när Kyra förklarar. Får liksom "varför har jag inte tänkt på det tidigare?" känsla.

Kyra var sista föreställningen på förmiddagen, så efter det var det paus - och fullproppat på Annexet (mässan). Jag vart riktigt trött efter en stund...

De sista showerna var hoppning, kollade först lite 120 hoppning, sedan vart det Stockholm Trophy, och sist barbackahöjdhopp. De slog nytt världsrekord och hoppade hela 2,12m, helt sanslöst!

Ett schabrak to die for! Sinnessjukt snyggt.

Yamyam


Kommentarer
Postat av: Catrine

Kan du inte lägga upp bilder på vad du köpte också? :)

2011-11-26 @ 23:55:25
URL: http://catrinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0