Skoola


Hellooo

Sitter och chillar i skolan, har typ idrottsteori?

Idag är det hoppträning! Skall träna för Lena Berggren med Pompay, tränade för henne innan med Idefix.

Iallafall, igår longerade jag honom med goguen, han var riktigt duktig, sänkte sig fint och jobbade bra med ryggen. :)
Skall åka bort och ta in honom direkt efter skolan så får han käka middagshöet inne och ladda lite inför träningen. Han brukar behöva det ;)

Nu måste jag försöka lyssna lite, hörs sen! :)


Jag och Nöffe (Pompaaay)


Kommentarer
Postat av: Malin

Din häst är så fin! :D



Älskar er blogg den har så snygg design , önskar att min också hade en så snygg design ;c

2011-11-09 @ 21:43:23
URL: http://vanersborgryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0