Remontnosgrimma

Åh! Är det inte typiskt? Det har blivit ett jättefult skav på min bruna remontnosgrimma, det är mitt på och synsväldigt tydligt. Fult värre.

Snällt att det kommer såhär en vecka innan Christmas Show... Blir att pallra sig till hööks eller något och köpa en ny på fredag, för jag behöver ju inte pengar till något annat eller så... Suck!

Skall nog även smyga förbi My One och köpa en förtids julklapp till mig själv med, hihi, vad det blir får ni dock se på Fredag då jag tänkte presentera de outfits jag planerat ta med mig till Greva!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ska oxå till Hökks på fredag (imon) :)

2011-12-01 @ 11:59:43
URL: http://proffsponnyn.blogg.se/
Postat av: Emelie Carlsson -

hej, jag heter Emelie Carlsson och har tävlat i mot dig i div 3 och nu så har jag en grym fråga du gjorde en skit snygg design till skimmelligan dom är min kompisar tänkte om du kunde fixa en till mig kan la höra av dig :)

2011-12-01 @ 14:55:20
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0