Ni kan inte styra min ridning från staketet?

Något som jag stör mig på fruktansvärt mycket är när folk vid staketen (som jag känner) står och ropar "Fram" eller "Bättre tempo" osv. Är det min mamma eller tränare så är det en annan sak... Men folk jag träffat enstaka gånger, eller som jag är vän med - det blir bara pinsamt.

För det första: Det hjäpler inte mig att ni står och ropar "Fram" etc. Det gör mig bara ofokuserad.
För det andra: Är det jag som rider. Om jag nu rider i undertempo - låt mig. Jag lär bäst på mina egna misstag.
För det tredje: Är det MYCKET roligare med pushningar i början/slutet av ritten, men under min ritt stör det mer än vad det hjälper.

Kommentarer
Postat av: becky :)

Kan inget annat en hålla med dig!

2011-11-25 @ 15:37:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0