Morning :)

köpt lite nya saker som jag visar senare när jag fått dem :) men kan säga att de e najsigt värre ;D
blev hur glad som helt när jag hittade julklapp till pappa, för er som vill veta så köpte jag ett fiskedrag. frågade honom vad han önska sig och han sa ett speciellt, han sa att han inte hittat ett sånt på flera år. va gör bästa dottern då? jo googlar draget och hittar en sida :) hoppas bara det är rätt nu... aja det märker jag ;) det är iaf påväg hem till mig redan nu :D även beställt hem lite iphone grejer som kusinen får i julklapp :)
blir nog bra hoppas jag, mammas och Karros är fortvarande best of the best följt av amandas :)
ikväll blir det träning för Anna, näst sisa nu innan greva, TRIMMA TRIMMA TRIMMA!
tänkte be mamma filma så ni kan få se, om ni vill?
va ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0