Min tränare

Jag har tränat för väldigt många tränare genom åren, allt från riddkolelärare till de bästa i sverige.

Just nu tränar jag endast för Anna Emanuelsson och enligt mig finns ingen bättre för mig! Hon passar så bra ihop med mina hästar och utvecklingen går ständigt framåt.
Anna är så bra för hon ser alltid något positivt i träningen och vill alltid veta hur det gått på träningar, har även varit på 2 träningsläger hos henne som gett mig mycket!

Innan jag började hos Anna (för typ 2år sedan) tränade jag för Lena. Det funkade bra när jag hade Manilla men nät jag fick Titti klickade det inte längre och jag kände att hjälpen jag fick inte var den som behövdes.
Men Lena är en bra tränare! Se bara på hennes dotter Erika som hoppar SM! så inget ont mot henne bara inte min typ :p även tränat för Ulf en gång med qvicken. Dock är han inte alls min typ!

Jag är så glad för att jag har Anna! Hon är ju A tränare och enligt mig en av Sveriges bästa !
Och jag har ändå tränat för Lena, Ulf, Svante johansson, Maria Gretzer, anna wemblerth med flera  så ni som vill ha BÄSTA TRÄNAREN EVER! träna för Anna ;)

Det var allt hehe 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va häftigt att träna för Maria Gretzer, det var inte dåligt!

2011-11-10 @ 11:48:21
URL: http://pessikaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag skulle oxå vilja träna för henne men det är lite för dyrt.. :(

2011-11-10 @ 13:48:21
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: tovearvidsson

vart har ni gjort eran header & design ?

den är jätte fin verkligen !

behöver nya design och sånt på min blogg :)

2011-11-10 @ 16:15:35
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0