Godmorgon :)

uppe ca 1.5 timma för tidigt... men då hinner man fixa sig och äta frukost! Idag blir det Anna träning i Gråbo :D älskar verkligen det! ska be Anna vara stenhård och verkligen vara på mig om sits och blick.
Funderar även på att byta tillbaka eller variera med mitt gamla bett, han blir ju så stark ibland. Förut hade jag ett jaktkandar(?) think so, men jag orkar inte byta bett på tränset hela tiden så ska se om jag hittar ett till träns hemma. Tänker inte använda min remont! funkar inte på honom så...
Börjat älska breda mjuka aachen (A) Torsten passade riktigt bra i det :):):)

Vad tror NI?



Kommentarer
Postat av: Matilda

:) Hoppas det går bra .

2011-11-15 @ 09:14:58
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: tovearvidsson

om du har ett till träns och ha det andra på så kan du variera lite och se vilket han går bäst på ? :)

2011-11-15 @ 10:40:10
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0