Behöver lite schabrak hjälp

Som ni antagligen sett så skalll jag sälja mitt JW schabrak (det röda sammet). Det har varit några intresserade, de flesta har velat byta. Och jag känner att det kan nog vara en bra idé!

Amanda var sugen på att byta sitt GG schabrak mot mitt JW, så jag prövade det på Pompay idag, och såhär såg han ut i det. (Dålig bild, och det ser ut som att han är halvrakad, men han är bara blöt på halva halsen efter regnet)

Ni ser även en liten del av den nya förbygeln!


Vad tycker ni? Skall fixa bättre bilder men är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inte lägga upp en bättre bild på BARA schabraket? Det va sjukt snyggt på Pompay, köp det !

2011-11-27 @ 21:46:11
Postat av: Johanna!

Byt helt klart,skitsnyggt på pompe!:D

2011-11-28 @ 13:06:24
URL: http://jojopajen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0