angående matcha och outfits

ag vet att många tycker det är svårt att "matcha rätt", men enligt mig är det en smaksak. du kan ha fått till den perfekta outfiten men ändå så tycker folk den är gräslig. alla tycker olika och man byter smak.
jag själv brukar inte lägga ner jätte mycket tid på det, dels för att min prio ett häst är orange och dels för att jag inte har 100 000 schabrak och luvor. sålänge man ser en röd tråd i valet, tex matcha grått med blått om något av dem har ett inslag av den andra fårgen. tex ett grått schabrak med en blå passopal passar finfint ihop med en blå luva om de går i samma ton :)
så länge man inte matchar gult med rosa så är jag nöjd ;)
vet en tjej som övermatchar och lägger upp typ 10 olika bilder på outfits, som ser likadana ut! USCH hatar sånt, dessutom så var ingen av dem fina senast jag kolla. tänker inte säga vem men kan råda er från att inte lägga upp tio olika bilder med nästan samma schabrak/luvor/stövlar på.. inte snyggt någonstans.
Jag brukar oftast köra enkelt, min (nya) blåa JW hälm med min blå spooks kavaj, stövlar och väst och hästen får antingen ha grått, blått eller brunt eller någon annan diskret snygg färg :) ibland kör jag på rött men de är mer sällan nu ;)amanda och goffy, snygg outfit enligt mig!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

goffypoffy! Jag tycker det är kul o matcha och sånt men har inte heller 10 000 schabark. Men det har ni! Kanske inte tävlingsschabrak men man hittar ju schabrak överallt i erat stall!xD haha :)

2011-11-14 @ 19:26:53
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: tovearvidsson

du matchar så sjukt snyggt !

2011-11-14 @ 20:19:05
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

riktigt snyggt och stilrent med marinblått! :D

2011-11-15 @ 21:18:40
URL: http://equa@DV
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Blått går alltid hem :D

2011-11-22 @ 15:37:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0