Rätt inställning

Ni kanske skrattade åt mig när jag skrev "Känns som att andra nollan kommer idag" och att jag sedan vid dagens slut skrev upp resultaten och så hade jag vägrat ut mig på andra hindret?

Men jag vet själv hur viktigt det är att ha RÄTT inställning från början. Kanske vägrade jag ut mig i LA, men jag kom faktiskt på andra plats i första klassen. Hade jag skrivit att "Han kändes seg igår när jag red på kvällen, tror jag kommer få problem med framåtbjudningen imorgon", har jag ju redan intalat i hjärnan att "Nä, detta går inte" och då kanske även förklassen gått åt skogen.

Sedan att jag hade fel inställning på framhoppningen innan LAn, och att jag inte var taggad inne på banan är helt och hållet något jag måste jobba på själv. Att skapa rätt förutsättningar med vila och mat så att jag inte blir så trött och irriterad som jag var den dagen.

Och även om jag inte lyckades i LA denna helgen resultatmässigt så får jag bara ta lärdom av det som gått dåligt och inte göra om samma misstag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0