Orkar inte

Har kommit säkert 1dm snö över natten, FML. Gillar inte snö, så vitt, blött och ivägen. Förstör verkligen hela min dag. Hoppas det kommer världens spöregn om sådär 20 minuter och sköljer bort skiten.

Idag skall jag iallafall upp till ridhuset med Madde, jag tänkte bara trimma med lite bommar på böjt spår samt lite skolor för att få med honom. Börjat tagga lite till Greva nu, men SNÖN förstör ALLT. Får se om vi ens kan ta oss upp nu...

Hur som helst skall jag börja packa allt i stallet idag. Täcken skall borstas, schabrak tas fram, träns och sadel skall putsas etc. Så det blir ännu en lång dag i stallet. Dessutom måste jag GÅ dit bort nu pga allt det vita, mindre kul.

Hoppas ni får en bra dag iallafall! ;)

Bild från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0