Hejsvejs

Godmorgon på er! Hur mår ni? :) själv mår jag faktiskt rätt bra, packat NÄSTAN allt nu. Nu ska allt in i transporten och husbilen bara :/ vi har ju fått låna en extra transport eftersom min syster ska ha med sig sina tre ponnys :) tur att det är en boj! Finns bara boj för mig huehue ;)
Vi har ju en boj classic blå typ och denna är boj bravo i think i vitt.
Men det blir ball. Efter greva ska herr orange vila och då får qvicken och Donna tränas lite :) längtar tills nästa år! Träningen igår gick faktiskt bra, Torsten var fräsch och hoppa bra men mitt överliv. Döda! Ne inte så illa kanske men ändå.

Lite köp funderingar inför Gbg H's
Ska man köpa ett( läs många) schabrak från märken eller satsa på att brodera? Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar boj transporterna, speciellt eran!!!:-D

2011-12-07 @ 22:46:04
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0