Fryser om tårna

Tjänna,

Det blev en uteritt med Madde som sagt, vi red i 1,5 timma på grusvägarna runt omkring stenkulla och hade det riktigt gött. Det blev mestadels skritt, sedan travade vi även långa sträckor och i slutet blev de galopp. Sista backen lät vi dem racea på ordentligt, riktigt fort gick det! Pompay har nog aldrig kubbat som han gjorde idag ;) Kolly är både större och snabbare än Pompay, men jag tycker att super grisen hängde på bra. Det var bara jag som hindrade honom att springa snabbare :)

Idag blir det som sagt en lugn kväll med pizza, godis och cola. Man kan behöva det som omväxling. ;) Skall nog städa lite på mitt rum, fortsätta skriva på min packlista (som redan är reeedigt lång) och mysa med kissemissarna.

Skall nog även ta tag i lite design beställningar, har rullat in en del nu faktiskt!

Vad gör ni ikväll?



"Man måste styla när alla kollar" -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0