Blir SÅ JÄVLA ARG

Åh! Det är en tjej i min klass som blev "ledsen" häromdagen för att jag och två till kommentera att hon inte ville hjälpa till på en klassgrej. Så hon gick hem och hennes mamma ringde skolan. Fine.
Min lärare pratade med mig och de två andra som kommentera.
Läraren säger till mig att släppa det. Inte göra en grej utav saken. Okej lugnt.
Nu idag får jag en lapp, samtal med tjejen och 2 lärare och jag då. Inte de två andra som sa saker. Bara jag. Frågar tjejen va det handlar om. Att läraren bett mig släppa det. Vet nk vad hon säger?! "DIN ATTITYD"

åååååååååååh blev så jävla arg ledsen. Fyfan! Orkar inte. Sattoch grät i 30 min på toa


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det löser sig ... =/

2011-12-02 @ 17:06:05
URL: http://swehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0