Blir besviken

Jag ser ju er, tro inte ni kan undkomma det :) Jag vet ju att ni faktiskt är här, att ni läser mina och Nicos tankar och inlägg, men ni kommenterar det aldrig. Börjar bli lite  less på det helt ärligt.



Är det något VI gör fel, eller som vi kan förbättra? För att statistiken ligger på samma höga nivå varje dag talar ju bara för en sak, och det är att ni klickar er in här varje dag för att se vad vi skriver och vad som händer i våra liv.

Det är jättetroligt, men för att få det där lilla extra till bloggen så krävs det att ni också engagerar er lite. Och om ni inte vill det, vad är det som får er att inte vilja? ;)

Det är lite upp till er hur vi skall forma bloggen, för det skall ju vara roligt åt båda håll! Håller ni inte med?

- Är det för dålig update?
- Tråkiga inlägg?
- För lite bilder?
- Dåliga inlägg?


Jag vet att det kan vara lite omständigt att kommentera, men såg på Bellas blogg att de hade ett "omröstnings system" där det bara är att klicka i sitt svar. Hade det varit en bra grej?




Kommentarer
Postat av: Sanna Vesterberg

Jag läser eran blogg VARJE dag och jag lääängtar jämt till alla nya inlägg. Jag är faktist dålig på att kommentera men LOVAR att slänga en kommentar varje dag :D

2011-12-06 @ 13:12:58
Postat av: Matilda Westervaldt

Jag tycker eran blogg är väldigt rolig, men det är inte roligt att läsa en blogg om dagens ridtur BARA. Så mer åsikts ch tips inlägg! Och finn fem fel mm. :)

2011-12-06 @ 16:36:08
URL: http://proffsponnyn.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag läser bloggen varje dag! Däremot så är jag inte jätte bra på att kommentera, men det finns en anledningg: Ibland krånglar typ mitt konto eller vad man nu ska säga så jag kan inte alltid skika kommentarer.

2011-12-07 @ 21:09:53
URL: http://nadjalosman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0