bad update i know

hejsan! glömt höra av mig i helgen, eller jag har försökt mobilblogga men internet gillar inte mig...

iaf! såhär gick helgen!

Torsdag:

110: han var hur busig och hoppig som helst på framhoppningen, sen på banan va han helt cool. åh va fin han va! och jag red bra, höll ALLA mina planerade ridvägar och distanser. sista omh svängen stod en häst i vägen så han blev rärr och vi red runt det hindret till sista :) MEN jag kom 4a!!! wiiiiii

120: inte lika bra, två ner men ändå ok runda...

fredag:

120: ganska fin, två ner men men, mina fel..

lördag:

120: ingen bra runda alls, två ner sen "startade" jag om till de sista två hindrena= 1 tidsfel heheh :)

men jag är faktiskt nöjd med helgen!! har ju pris med mig hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0