Ä N T L I G E N

Allt är packat, Pompay är knoppad (tack Krok) och själv brister jag snart. Kan inte börja tagga förrens jag sitter i bilen dit, innan dess kan ALLT hända. Hua...

Men snart, ett dygn kvar och sen är vi där. Hurraaay, som jag har längtat :o

Mamma har lagat massa käk och köpt massa gott som vi skall ha med upp. Vi kommer att bo på Scandic hotell inne i Skövde och Grisen får sova på Greva. Galet gott med hotellfrulle, man kan inte få bättre förberedelse, eller hur? ;)

Vi går upp vid 05:00 imorgon och åker 07:00. Beräknar vara framme strax efter nio. Världen goaste Nico har redan klirrat box till mig, så behöver inte oroa mig för att inte få någon. Mycket skönt!

Sist vill jag bara säga att datorn hänger med upp, men inte bredbandet. Kommer kunna blogga från hotellet som har trådlöst, men inte direkt från tävlingen - det gör nog Nico iallafall ;)

Vi hörs antagligen av under dagen imorgon, om inte, så får ni stå ut tills på kvällen ;)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0